Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~imallergictoyou | użytkownik

imię i nazwiskoJustt. adresOrawka zarejestrowany19.06.2008 @14:18:22 ostatnio na stronie18.07.2015 @15:40:59

Odrobinę dziwne dziewczę, aktualnie uczennica LO, obsesyjnie kochające słońce, słodycze i, co oczywiste, fotografię.



wynoszę się TU:
deviantart: http://imallergictoyou.deviantart.com/gallery/


+
zapraszam na FACEBOOKA: http://www.facebook.com/pages/Justyna-Holica-Photography/185354594824463?v=wall

portfolio: http://justynaholica.daportfolio.com/
photoblog: http://www.imallergictoyou.photoblog.pl
maxmodels: http://www.imallergictoyou.maxmodels.pl

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9795215
digarty144 komentarze2850 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon d80 + Nikkor 18-135mm + Nikkor 50mm 1.8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~MyHARIBOworld    19.06.2009 @22:34:41

kiedy jakieś nowości będą?
~MyHARIBOworld    19.06.2009 @22:06:01
uhh... jednak moja cyfrówka się stara :D
dziękuje, miło to słyszeć
~pachur    19.06.2009 @19:00:22
to w puszkach to browar ;]
pozdrawiam
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~delete15    19.06.2009 @18:14:41

_______
nie dziękuj- lepiej zajrzyj do mojej galerii
~delete15    19.06.2009 @18:12:18
dziękować : )
_______
nie dziękuj- lepiej zajrzyj do mojej galerii
~rusol    18.06.2009 @17:33:20
no fajne fajne :D
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~rusol    18.06.2009 @17:08:00
kit :D
18-70 chyba :D
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~rusol    15.06.2009 @20:35:53
o koleżani ktora mieszka dwie klatki dalej odemnie (;
coś mi intuicja podpowiada ze przy wyborz lustrzanki wybiore alfe bo strasznie mi sie dobrze na niej pracuje ! ;d
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~Article    15.06.2009 @14:08:53
dziękuję. ;**
~Article    14.06.2009 @19:44:56
witaj Justynko! ;*
~rusol    11.06.2009 @17:06:19
a dobrze . wygrzeb coś z jakiegos folderu :D
ja naszczęscie jestem zaspokojony zdjęciami na jakieś trzy dni ;d
i jak ci idzie w wyborze lustrzanki ? ;>
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~rusol    11.06.2009 @17:02:46
hej ; D
jak tam u Cb ? ;d
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~malkontent1    08.06.2009 @21:16:57
APROPOSSSSSSSSSSS !
konsultowałam się z ludźmi którzy studiują fotografię na SKF w Krakowie i oni mi doradzili że jak będę kupowała lustrzankę [co za miesiąc się stanie] to żebym wybrała d20 ewentualnie d50 a to dlatego że po co mam wydawać Bóg wie ile pieniążków na d70 skoro będę miała d20 i za pozostałą kasę mogę kupić sobie kilka różnych obiektywów, a tak to wydasz na tą d90 dużo kasy, a tu lipa później z takim rozwijaniem się .
Chyba że Cię stać na kupowanie dodatkowo obiektywów No i koniecznie zadbaj o dobre karty pamięci ! A no i przepraszam że się wtrącam taka mała sugestia z mojej strony,
~rusol    08.06.2009 @16:08:44
a no tez racja (; , powodzenia zdycze w wyborze aparatu ;d
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~rusol    07.06.2009 @22:02:50
hyh , mowie ci niebierz alfy 350 bo to tosamo co alfa 300 tylko te cztery miliony pixeli ktore prawie nic nieznacza , a za alfe
300 zaplacisz mniej i zostanie ci jeszcze kasa na jakis obiektyw , ale rob jak chcsz , twój wybór ;d
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~LubieJogurt77    07.06.2009 @19:42:15
Dzięki.
_______
Cenię sobie konstruktywną krytykę.
~pocokomutooo    07.06.2009 @11:30:26
http://www.weru.digart.pl to nowy digar ze względu zmiany nicku, tylko i wyłącznie. Pozdrawiam i zaparaszam
~DebrisOfMind    05.06.2009 @06:42:14
~rusol    04.06.2009 @21:24:46
ja myslalem nad nikonem d60 , albo sony a300 i moze jeszcze własnie nikon d80 i Pentax k-m , ale najbardziej mi pasi nikon d60
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~rusol    04.06.2009 @21:02:58
o jaa ! , ale ci zazdroszcze ja dopiero dostane po wakacjach
a jaką sobie wybralas , uaptrzalas ? :D
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~skinner1987    04.06.2009 @21:02:08
To super, udało się, ale ja wolę wesołe fotki (w szczególności gdy zimnawo jest)
~rusol    04.06.2009 @21:00:03
a nie ma za co , zbieraj na swoją lustrzanke bo aż szkoda masz taki talent !
_______
na mnie wchodź i oceniaj ! XD
~Horizon    04.06.2009 @07:04:06
~TuttixD    03.06.2009 @23:24:43
długa historia..
no w sumie nie jest źle.
_______
NIE MAM PYTAŃ, ZNIKAM.
~TuttixD    03.06.2009 @18:16:35
Olympus FE-170 / X-760, której b. rzadko używam : ]
_______
NIE MAM PYTAŃ, ZNIKAM.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 26 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt